Şirkətlər barədə rəy bildirərkən konkret hal göstərilməlidir. Yəni rəy sığorta hadisəsi və ya sığorta əldə etmə prosesinə və istənilən digər konkret məsələyə aid olmalıdır.
Verilmiş olan rəydə konkret hal göstərilmədiyi təqdirdə, insure.az portalı verilmiş balı dəyişdirmə hüququna malikdir.
Verilmiş rəy insure.az portal tərəfindən sığorta şirkəti ilə yoxlanıldıqdan və həqiqətə uyğun olduğu müəyyən edildikdən sonra statusu “təsdiqlənib” olaraq dəyişdirilir.
Verilmiş rəydə qeyd olunan problem sığorta şirkəti tərəfindən həll edildiyi təqdirdə status “həll edilib” olaraq dəyişdirilir.
Nalayiq ifadələr yer alan və təkrar yerləşdirilən rəylər dərhal portaldan silinir.
Digər bütün rəylər təsdiqini tapıb-tapmamasından asılı olmayaraq saytda saxlanılır, lakin təsdiqini tapmayan rəylər üzrə ballar reytinqdə hesablanmır.
However I would not add any comments for my self experienced issue, in the end it is better to know that no one is interested what they made even the main subject is related directly to your health.
Therefore, our insurance company "A group" made not such type of adequate things:
For wisdom tooth extraction I've redirected to "Medi Club Dental" for this process, and this extraction was a most terrible issue I've ever met, so first hours was "OK" but after I've met that I cannot stop the bleeding from my tooth, I've called to A group, then I redirected to Medi Club Dental and they cancelled to send me ambulance, I waited till tomorrow to get the things what's the hell is going on. So, first of all, A group needs to improve their services and should take responsibility for the things made by them but Medi Club Dental needs to take advantage of these type of issues and retrain their personal for the ones that need their help!
PS: Please do not believe on information provided from A Group and double check everything to prove the things that provided to you and strictly recommended to you do not go to Medi Club Dental for any reason you have.