Şirkətlər barədə rəy bildirərkən konkret hal göstərilməlidir. Yəni rəy sığorta hadisəsi və ya sığorta əldə etmə prosesinə və istənilən digər konkret məsələyə aid olmalıdır.
Verilmiş olan rəydə konkret hal göstərilmədiyi təqdirdə, insure.az portalı verilmiş balı dəyişdirmə hüququna malikdir.
Verilmiş rəy insure.az portal tərəfindən sığorta şirkəti ilə yoxlanıldıqdan və həqiqətə uyğun olduğu müəyyən edildikdən sonra statusu “təsdiqlənib” olaraq dəyişdirilir.
Verilmiş rəydə qeyd olunan problem sığorta şirkəti tərəfindən həll edildiyi təqdirdə status “həll edilib” olaraq dəyişdirilir.
Nalayiq ifadələr yer alan və təkrar yerləşdirilən rəylər dərhal portaldan silinir.
Digər bütün rəylər təsdiqini tapıb-tapmamasından asılı olmayaraq saytda saxlanılır, lakin təsdiqini tapmayan rəylər üzrə ballar reytinqdə hesablanmır.
Sığorta sənədində tarix dəyişikliyi olmalı idi. Call centeri müştəri xidmətlərinə yönləndirir, onlar da Whatsapp nömrəsi verir ki, bura yazın. Yazırsan, amma 15-20 dəqiqə vaxt alacaq bir dəyişikliyi 1 günə eləyib qutarmırlar. Call centerdə Rəşad adında biri var aman vermir danışmağa, adamın sözün kəsir. Məcbur edir ki, səs tonuvu yüksəldəsən ondan sonra qulaq asa.
Pul almaq üçün hesab rekvizitlərimi vermişdim, komisya ödəməməyin dərdindən nə olduğu bilinməyən bir plastik kart verir süründürməçilik edirlər ki, get pulu buradan çıxart. Konkret müştəri məmnuniyyəti nə olan şeydir xəbərləri yoxdur. Məcbur qalmadıqca bu şirkətdən istifadə etməyi məsləhət görmürəm.