Şirkətlər barədə rəy bildirərkən konkret hal göstərilməlidir. Yəni rəy sığorta hadisəsi və ya sığorta əldə etmə prosesinə və istənilən digər konkret məsələyə aid olmalıdır.
Verilmiş olan rəydə konkret hal göstərilmədiyi təqdirdə, insure.az portalı verilmiş balı dəyişdirmə hüququna malikdir.
Verilmiş rəy insure.az portal tərəfindən sığorta şirkəti ilə yoxlanıldıqdan və həqiqətə uyğun olduğu müəyyən edildikdən sonra statusu “təsdiqlənib” olaraq dəyişdirilir.
Verilmiş rəydə qeyd olunan problem sığorta şirkəti tərəfindən həll edildiyi təqdirdə status “həll edilib” olaraq dəyişdirilir.
Nalayiq ifadələr yer alan və təkrar yerləşdirilən rəylər dərhal portaldan silinir.
Digər bütün rəylər təsdiqini tapıb-tapmamasından asılı olmayaraq saytda saxlanılır, lakin təsdiqini tapmayan rəylər üzrə ballar reytinqdə hesablanmır.
Salam
26.11.2021 ci il tarixində Baki ş Yasamal rayonu Şərifzadə küçəsində nəqliyyat hadisəsi baş vermiş və mən zərərçəkmiş (99 FR 667 Mercedes C class) olduğum üçün qarşı tərəf 90 TV 596 Daewoo Gentra markalı avtomobilin sığorta olunduğu Azərsığorta baxmayaraq ki hadisənin üzərindən 1 ay müddət ötür həm düzgün qiymətləndirmə aparmamış həmçinin vəsaiti mənim hesabıma köçürməmişdir.
Qiymətləndirməni edən Volvo service çox səhlənkarcasına yanaşmış və mənə dəyən zərər düzgün qiymətləndirilməmişdir.
Sizdən xahiş edirəm ki, qiymətləndirmə məbləği araşdırılıb düzəliş olunmasına və həmçinin vəsaitin hesabıma köçürülməsi ilə bağlı dəstək göstərməyinizi xahiş edirəm