Şirkətlər barədə rəy bildirərkən konkret hal göstərilməlidir. Yəni rəy sığorta hadisəsi və ya sığorta əldə etmə prosesinə və istənilən digər konkret məsələyə aid olmalıdır.
Verilmiş olan rəydə konkret hal göstərilmədiyi təqdirdə, insure.az portalı verilmiş balı dəyişdirmə hüququna malikdir.
Verilmiş rəy insure.az portal tərəfindən sığorta şirkəti ilə yoxlanıldıqdan və həqiqətə uyğun olduğu müəyyən edildikdən sonra statusu “təsdiqlənib” olaraq dəyişdirilir.
Verilmiş rəydə qeyd olunan problem sığorta şirkəti tərəfindən həll edildiyi təqdirdə status “həll edilib” olaraq dəyişdirilir.
Nalayiq ifadələr yer alan və təkrar yerləşdirilən rəylər dərhal portaldan silinir.
Digər bütün rəylər təsdiqini tapıb-tapmamasından asılı olmayaraq saytda saxlanılır, lakin təsdiqini tapmayan rəylər üzrə ballar reytinqdə hesablanmır.
Salam. 19.06.2021 tarixində parklanma halında olan Honda Accord markalı avtomobilimin ön hissəsini SHACMAN markalı beton maşını arxaha hərəkət edərək əzib.Qəza nəticəsində avtomobilimin ön kapotu və ön sol qanadı (krılo) yararsız hala düşüb. Günay Siğorta tərəfindən avtomobilimə 650 AZN qiymətləndirmə çıxarılmışdır. Bu qiymət avtomobilin kapotunun qiyməti belə deyil. Nəticədə məhkəməyə müraciət etməli oldum. Vətəndaşları bu cür incidən haqlarını taptalayan bir "siğorta" şirkətinin xidmət ("pul yeməsi") aparması yol verilməzdir!