Karyera İmkanları

Tarix: 2019-05-17 16:49:14

"PAŞA Həyat Sığorta”" ASC namizədləri əməyin mühafizəsi üzrə mühəndis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

İş barədə:
Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq
Tələb olunan işçi sayı: 1 (bir)
İş saatları (iş rejimi): 09:00 – 18:00
Son müraciət tarixi: 30 may 2019
 
Vəzifə Öhdəlikləri:
1. Müəssisədə əməyin mühafizəsi işinin təşkil etmək və əlaqələndirmək 
2. Müəssisənin işçiləri tərəfindən əməyin mühafizəsi üzrə qanunvericilik və digər normativ hüquqi aktlara əməl edilməsinə nəzarət etmək 
3. Şirkətdə bədbəxt hadisələrin, peşə xəstəliklərinin qarşısının alınması və əmək şəraitinin yaxşılaşdırılması üzrə profilaktik tədbirlər hazırlamaq və həyata keçirilməsini təşkil etmək 
4. İşəgötürənə və işçilərə əməyin mühafizəsi üzrə məsləhətlər vermək 
5. İşçilərin əməyin mühafizəsinə dair təlimatlarını işləyib hazırlamaq və tətbiq etmək 
6. Yeni işə qəbul olunmuş işçilərə əməyin mühafizəsinə dair giriş təlimatı keçmək. 
7. İşçilərə əməyin mühafizəsinə, texniki təhlükəsizliyə dair növbəti və növbədən kənar təlimat keçmək 
8. Təlimat jurnallarının imzalanmasına nəzarət etmək 
9. Əməyin mühafizəsinə dair illik tədbirlər planı hazırlamaq və razılaşdırmaq və icrasına nəzarət etmək 
10. İşçilərin əməyin mühafizəsinə dair bilik səviyyəsinin yoxlama protokollarının hazırlanmasına nəzarət etmək 
11. Daxili qrafikə uyğun, şirkətdə əməyin mühafizəsi və texniki təhlükəsizlik işinin vəziyyətini yoxlamaq 
12. Tələb olunan peşə sahiblərinə tibbi müayinələr təşkil etmək və nəzarət etmək 
13. Obyektin təmiri, ventilyasiya, işıqlandırma, yanğın təhlükəsizliyi və sanitar-məişət şəraitinin yaradılması layihələrinə nəzarət etmək 
14. İşçilərin sağlam və təhlükəsiz iş şəraiti ilə təmin edilməsinə nəzarət etmək. 
15. Əməyin mühafizəsinə dair yazılı göstərişlər vermək və icrasına nəzarət etmək 
16. İşçilərin, əməyin mühafizəsi, texniki təhlükəsizlik və yanğın təhlükəsizliyi haqqında biliklərinin yoxlanması işinə nəzarət etmək 
17. İşçilərin şikayət və təkliflərinin qeydiyyatını aparmaq və tabe olduğu şəxsə təqdim etmək 
18. Gün ərzində şirkət binasına baxış keçirmək, əməyin mühafizəsi üzrə sənədlərlə tanış olmaq; 
19. İşəgötürən və ya onun vəzifəli şəxsləri ilə razılaşmaqla əməyin mühafizəsi vəziyyətinin yoxlanılmasına müvafiq mütəxəssisləri cəlb etmək; 
20. Rəhbərinin tapşırığı ilə əməyin mühafizəsi məsələləri müzakirə edilərkən dövlət orqanlarında və ictimai təşkilatlarda müəssisəni təmsil etmək. 
21. Baş ofisdə, yeməkxanada sanitar gigiyena qaydalarına nəzarət etmək 
22. Aylıq və illik hesabatlar hazırlamaq və tabe olduğu şəxsə təqdim etmək
 
Namizədə olan tələblər:
İş təcrübəsi: Sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi tələb olunur.
Təhsili/ixtisası: istənilən ixtisas üzrə ali təhsil və SƏTƏM üzrə təlimlərdə iştirak tələb edilir
Dil bilikləri: Azərbaycan dilini əla, İngilis və rus dillərini yaxşı səviyyədə bilməlidir. 
Üstünlüklər: Əməyin mühafizəsi və təhlükəsizliyi üzrə beynəlxalq sertifikatların olması (IOSH, NEBOSH, OHSAS 18001:2007, COSHH və s) üstünlük hesab edilir.
Kompüter bilikləri: MS Office
Fərdi keyfiyyət tələbləri: Nəticəyə əsaslanma, inam yaratma, komanda işi və əməkdaşlıq, müştəri yönümlülük, keyfiyyət yönümlülük.
İmtiyazlar
Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası
 
Digər məlumatlar:
Ünvan: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Mayakovski küçəsi 15
Əlaqə vasitələri : www.pasha-life.az ; (012) 942
Vakansiya üçün müraciət qaydası : Namizədlər https://pasha-life.az/about?lang=az#career keçidinə daxil olmaqla “Əməyin mühafizəsi üzrə mühəndis” vakansiyasının təsviri forması ilə tanış olub, səhifənin sonunda yerləşən “Müraciət et” bölməsindən istifadə etməklə elektron qaydada müraciət etməlidirlər.

Tarix: 2019-05-17 16:47:11

"PAŞA Həyat Sığorta" ASC namizədləri sığorta riski və ehtiyatların hesablanması şöbəsinin baş mütəxəssisi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

İş barədə:
Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq 
Tələb olunan işçi sayı: 1 (bir) 
İş saatları (iş rejimi): 09:00 – 18:00 
Son müraciət tarixi: 25 may 2019
 
Vəzifə Öhdəlikləri:
1. Risk iştahasının müəyyənləşdirilməsinə dair təkliflər vermək; 
2. Cəmiyyətin qəbul etdiyi risk səviyyələri üzrə kənarlaşmalar barədə bir başa rəhbərinə məlumat vermək və onların aradan qaldırılması üzrə tədbirlər planının icrasına nəzarət etmək; 
3. Sığorta riskləri üzrə hesabatların qaydalar çərçivəsində hazırlanmasını həyata keçirmək; 
4. Daxili alətlərin/modellərin yaradılmasına, tətbiq edilməsinə və təkmilləşdirilməsində iştirak etmək. 
5. Cəmiyyətin sığorta öhdəlikləri üzrə ehtiyatlarının hesablanmasını (Maliyyə Hesabtlarının Beynəlxalq Standartına uyğun və Nəzarət orqanının tələblərinə əsasən) aparmaq 
6. Maliyyə Hesabtlarının Beynəlxalq standartına uyğun olaraq formalaşdırılmış sığorta öhdəlikləri üzrə ehtiyatların adekvatlığını ölçmək. 
7. Şöbənin əsasnaməsindən irəli gələn digər vəzifələri yerinə yetirmək.
 
Namizədə olan tələblər:
İş təcrübəsi: Sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi tələb olunur. 
Təhsili/ixtisası: İqtisadiyyat, Maliyyə, Riyaziyyat, Tətbiqi riyaziyyat, Kibernetika 
Dil bilikləri: Azərbaycan dilini əla, ingilis dilini orta səviyyədə bilməlidir 
Üstünlüklər: Sığorta sahəsində 1 il iş təcrübəsi. Aktuar sertifikasiya imtahanlarında iştirak. 
Kompüter bilikləri: MS Office (MS Excel yüksək səviyyədə olmaqla) 
Fərdi keyfiyyət tələbləri: Nəticəyə əsaslanma, inam yaratma, komanda işi və əməkdaşlıq, müştəri yönümlülük, problem həlletmə, geniş perspektiv.
İmtiyazlar
Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası
 
Digər məlumatlar:
Ünvan: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Mayakovski küçəsi 15
Əlaqə vasitələri : www.pasha-life.az ; (012) 942
Vakansiya üçün müraciət qaydası : Namizədlər https://pasha-life.az/about?lang=az#career  keçidinə daxil olmaqla “Sığorta riski və ehtiyatların hesablanması şöbəsinin baş mütəxəssisi” vakansiyasının təsviri forması ilə tanış olub, səhifənin sonunda yerləşən “Müraciət et” bölməsindən istifadə etməklə elektron qaydada müraciət etməlidirlər.
 

Tarix: 2019-05-17 16:44:44

"PAŞA Həyat Sığorta" ASC namizədləri satış və analitika şöbəsinin baş mütəxəssisi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

İş barədə:
Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq 
Tələb olunan işçi sayı: 1 (bir) 
İş saatları (iş rejimi): 09:00 – 18:00 
Son müraciət tarixi: 31 may 2019
 
Vəzifə Öhdəlikləri:
1. Analitik və əməliyyat hesabatları üçün müvafiq məlumatların vahid məlumat bazasına toplanması; 
2. Yeni satış imkanlarının araşdırılması və üzə çıxarılması üçün faydalı ola biləcək xarici məlumat mənbələrinin (external data sources) müəyyən edilməsi və məlumatların əldə edilməsi üçün təkliflərin verilməsi; 
 3. Məhsullar üzrə mövcud satış / müştəri bazasının müxtəlif yönümlü seqmentlər (iqtisadi, coğrafi, demoqrafik, davranış, gəlirlilik və s.) üzrə analitik təhlilinin aparılması, gizli trend və imkanların aşkarlanması və hədəflənən müştəri/alıcı profillərinin (buyer profiles) müəyyən edilməsi; 
 4. Yeni müştərilərin cəlb edilməsi və mövcud müştərilərin saxlanılması məqsədilə müştərilərin davranış məlumatlarının təhlil edilməsi (customer behavioral data analysis) və nəticələr əsasında təkliflərin hazırlanması; 
5. Müştərilərin tələblərinə uyğun məhsul və təkliflərin hazırlana bilməsi üçün daxili və xarici məlumat bazaları, həmçinin müştərilərin davranış məlumatları əsasında müştərilərin ehtiyac analizlərinin aparılması və nəticələrin təqdim edilməsi; 
6. Müxtəlif kriteriyalar əsasında lidlərin yaradılması, müvafiq sistemlərə yüklənməsi və satış/marketinq işçilərinə təhkim edilməsi; 
7. Daxili və xarici məlumat mənbələrinin (data sources) analizi əsasında həyata keçirilən marketinq kampaniyalar və yaradılmış lidlər (sales leads) üzrə nəticələri və effektivliyin təhlil edilməsi və təkmilləşdirmə üzrə yeni təkliflərin verilməsi; 
8. Məlumatların sistemlərdə düzgün daxil edilməsi və saxlanması ilə bağlı nəzarətedici mexanizmləri tətbiq edilməsi, problemləri üzə çıxararaq həllinin təmin edilməsi; 
9. Çarpaz satış yönümlü imkanların üzə çıxarılması üçün məhsullar üzrə mövcud məlumat bazalarının təhlili və trendlərin aşkarlanması, həmçinin çarpaz satış yönümlü həyata keçirilən işlərin nəticələri və effektivliyi barədə hesabatların hazırlanması; 
10. Tələblər əsasında müvafiq məlumatların analizini həyata keçirilməsi, müvafiq statistik modellərin qurulması və nəticələr barədə hesabatların hazırlanması və vizuallaşdırılması; 
11. Satış işçiləri üzrə təyin edilmiş hədəflər, satış / performans göstəriciləri üzrə həftəlik, aylıq, rüblük və illik analitik hesabatların hazırlanması və vizuallaşıdırlması.
 
Namizədə olan tələblər:
İş təcrübəsi: Sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi tələb olunur. 
Təhsili/ixtisası: Riyaziyyat, Kibernetika, Statistika və ya İnformasiya texnologiyaları ixtisasları üzrə ali təhsil tələb olunur 
Dil bilikləri: Azərbaycan, rus və ingilis dillərini əla səviyyədə bilməlidir 
Üstünlüklər: Tableau və SPSS biliyi üstünlükdür 
Kompüter bilikləri: PowerBI, MSSQL(T-SQL), R, MS Office 
Fərdi keyfiyyət tələbləri: Nəticəyə əsaslanma, inam yaratma, komanda işi və əməkdaşlıq, müştəri yönümlülük, məlumat əldəetmə, problem həlletmə.
İmtiyazlar
Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası
 
Digər məlumatlar:
Ünvan: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Mayakovski küçəsi 15
Əlaqə vasitələri : www.pasha-life.az ; (012) 942
Vakansiya üçün müraciət qaydası: Namizədlər https://pasha-life.az/about?lang=az#career keçidinə daxil olmaqla “Satış və analitika şöbəsinin baş mütəxəssisi” vakansiyasının təsviri forması ilə tanış olub, səhifənin sonunda yerləşən “Müraciət et” bölməsindən istifadə etməklə elektron qaydada müraciət etməlidirlər.

Tarix: 2019-05-16 12:52:45

“Bakı Sığorta” ASC "Pərakəndə satış şöbəsinin müdiri" vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
 
İş barədə:
-Şöbənin ümumi fəaliyyətinə nəzarət etmək;
-Satış strategiyalarının hazırlanmasında iştirak və strategiya üzrə şöbənin fəaliyyətinin təmin etmək;
-Potensial pərakəndə müştəri bazarlarının tapılması və satış imkanlarının genişləndirilməsini təmin etmək;
-Görüşlərin təşkili və şirkət məhsullarının təqdim edilməsini təmin etmək;
-Satış təhlili və bazar araşdırması ilə bağlı hesabatların hazırlanmasını təmin etmək;
-Pərakəndə satışlar üzrə borlcarın vaxtında ödənilməsinə nəzarət etmək;
 
Tələblər:
Yaş : 25 – 50,
İş təcrübəsi: minimum 3 il (satış sahəsində)
İdarəetmə və ünsiyyət  bacarığı ;
 
Əmək haqqı:  800 – 1300
 
Maraqlananlar Pərakəndə Satış Şöbəsinin Müdiri başlığı ilə hr@bakisigorta.az email-inə CV-lərini göndərə bilərlər.

Tarix: 2019-05-16 12:48:42

“Bakı Sığorta” ASC "Korporativ satış şöbəsinin müdiri" vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
 
İş barədə:
-Şöbənin ümumi fəaliyyətinə nəzarət etmək;
-Satış strategiyalarının hazırlanmasında iştirak və strategiya üzrə şöbənin fəaliyyətinin təmin etmək;
-Potensial korporativ müştərilərin tapılması və satış imkanlarının genişləndirilməsini təmin etmək;
-Görüşlərin təşkili və şirkət məhsullarının təqdim edilməsini təmin etmək;
-Satış təhlili və bazar araşdırması ilə bağlı hesabatların hazırlanmasını təmin etmək;
-Korporativ satışlar üzrə borlcarın vaxtında ödənilməsinə nəzarət etmək;
 
Tələblər:
Yaş : 25 – 50,
İş təcrübəsi: minimum 3 il (satış sahəsindən rəhbər vəzifədə)
İdarəetmə və ünsiyyət  bacarığı ;
 
Əmək haqqı:  800 – 1500
 
Maraqlananlar Korporativ Satış Şöbəsinin Müdiri başlığı ilə hr@bakisigorta.az email-inə CV-lərini göndərə bilərlər.

Tarix: 2019-05-15 16:38:11

“Standard Sığorta” ASC namizədləri sığorta hadisələri üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
 
Namizədə tələblər:
Yaş həddi: 25-30
Namizədlər: xanım və bəy
Dil məlumatları: Azərbaycan və rus
Əmək haqqı: 250-350 AZN
Təhsil: ali

İş barədə:
Daxil olan iddia ərizələrini (əlavə olunmuş digər sənədləri) nəzərdən keçirmək və ərizədə qeyd olunan hadisənin sığorta hadisəsinə aid olub olmamasını müəyyənləşdirmək;
Zərərlərin tənzimlənməsi üçün Azərbaycan Respublikasının sığorta sahəsində qüvvədə olan qanunvericiliyin tələblərinə cavab verən sənədləşməni aparmaq;
İddiaların tənzimlənməsinə aid, qüvvədə olan əmr eləcə də digər normativ sənədlərə dəyişikliklər və tənzimləmə prosedurunun təkmilləşdirilməsi barədə təkliflər vermək;
Sığorta ödənişlərindən və sığorta hadisələrindən yaranan müştəri şikayətlərini toplamaq, təhlil etmək və rəhbərliyə məruzə etmək;
Sığorta qanunvericiliyində baş verən dəyişiklikləri nəzərə almaqla iddiaların tənzimlənməsinə aid olan hissədə onları tətbiq etmək; 
Baş vermiş sığorta hadisələri ilə əlaqədar müxtəlif problemlərlə üzləşən müştərilərini qəbul etmək və problemlərin aradan qaldırılması üçün tədbirlər görmək;
Qiymətləndirmələrin dəqiq və düzgün tərtib etmək;
Müdiriyyət tərəfindən verilən tapşırıqları ən qısa zamanda yerinə yetirmək, yerinə yetirilməsi hər hansı bir səbəbdən ləngiyən tapşırıqlar barədə müdiriyyətə dərhal məlumat vermək.

CV göndərmək üçün e-mail ünvan: HR@standardinsurance.az
 

Tarix: 2019-05-07 12:38:05

“Azərbaycan Sənaye Sığorta” ASC " katib-referent" vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
 
Namizədə aid tələblər:
• Ali təhsil; 
• İş təcrübəsi 6 ay; 
• Microsoft Office; 
• Azərbaycan dili səlis, Rus və İngilis dilləri yaxşı səviyyədə; 
• Kargüzarlığın aparılması qaydaları.
 
İş haqqında məlumat:
• Korrespondensiyanı (daxil olan bütün sənədləri) qəbul edir, qeydiyyatdan  keçirir və müvafiq struktur bölmələrə təqdim edir; 
• Göndərilən sənədlərin qeydiyyatını apararaq müvafiq ünvanlara çatdırılmasını təmin edir; 
• Rəhbərliyin qəbuluna gələnlərin qəbulunu təşkil edir;  
• Müştəriləri müvafiq sturktur bölmələrə yönləndirir; 
• Daxil olan zənglərin cavablandırır və müvafiq struktur bölmələrə yönləndirir;
• İşçiləri dəftərxana ləvazimatı ilə təmin etmək, ofis anbarına nəzarət etmək və s. 
• İş yeri: Azərbaycan Sənaye Sığorta ASC;
• İş vaxtı: Həftədə 5 gün, 09:00-18:00, 13:00-14:00 nahar vaxtı.
 
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini 06.06.2019-cu il tarixinədək hr@aiic.az elektron ünvanına (mövzu hissəsində vəzifənin adı (“Katib-referent”) qeyd olunmalıdır) göndərə bilərlər.

Tarix: 2019-04-23 13:54:53

“Odlar Yurdu” Sığorta Brokeri MMC namizədləri Sığorta satışı üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə gənc və kreativ komandanın üzvü olmağa dəvət edir:
 
Namizədə tələblər:
• Yaş: 20 - 45
• Cinsi: Qadın
• Təhsil: Natamam Ali və Ali
• İş təcrübəsi: arzuolunandır (Sığorta, telemarketinq, telesatış sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək)
• Dil bilikləri: Azərbaycan (əla) Rus dili (arzuolunandır)
• Kompyuter bilikləri: MS Office yaxşı səviyyədə bilməsi
 
Şəxsi keyfiyyətlər (müsahibə zamanı dəyərləndiriləcək vacib keyfiyyətlər):
• Ünsiyyət qurmaq bacarığı
• Yüksək nitq mədəniyyəti
• Yüksək təqdimat bacarığı
• Stressə davamlılıq və münaqişələri həll etmə bacarığı
 
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
• Telefon vasitəsilə sığorta məhsullarının satışı
• On-layn alış və sorğuların cavablanması və monitorinqi
• Marketinq araşdırmaları məqsədilə zənglərin edilməsi
 
İş şərtləri:
• Əmək müqaviləsi bağlanılır
• İş vaxtı 09:30 - 18:30
• 300 AZN sabit əmək haqqı + bonuslar
• Ünvan: Xətai r-nu, Nobel pr. 15, Azure Biznes Mərkəzinin 23-cü mərtəbəsi, 159 otaq
 
Zəhmət olmasa, CV formanızı göndərmədən öncə iş elanı ilə ətraflı tanış olun. CV-də qeyd olunan əlaqə nömrəniz aktiv olmalıdır. Məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını mütləq qeyd edin. Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini info@oys.az mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Sığorta satışı üzrə mütəxəssis” qeyd etmələri xahiş olunur.
Son müraciət tarixi: müddətsiz

Tarix: 2019-04-30 16:00:51

“Rəvan Sığorta” ASC satış təmsilçisi  vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
 
İş yeri – Bakı şəhəri 
Yaş həddi – 21-35 
Təhsil – Ali 
Əlaqə nömrəsi: 012-448-33-11
İş təcrübəsi – 1 ildən yuxarı 
Email: hr@revansigorta.az
 
İş barədə məlumat
- Könüllü sığorta növü üzrə sığorta satışı;
- Yeni müştərilərin axtarışı;
- Sığorta bazarının araşdırılması;
- Müştərilərlə görüşlərin təşkili və sığorta təminatlarının müştərilərə izah olunması;
- Müəyyən edilmiş vaxtda və qaydada hesabatların hazırlanaraq təqdim edilməsi;
- Gündəlik görülən işlər haqqında məlumat vermək;
- İş qrafiki: Həftənin 5 günü, saat 09:00-18:00;
- Sığorta sahəsində və kredit mütəxəssisi kimi işləyənlərə üstünlük veriləcəkdir.
- Əmək haqqı, 300-600 manat + bonus.
 
Namizədə tələblər
- Ali təhsilli;
- Kompüter  biliyi: MS Windows, MS Office (Excel, Word, Outlook)  Səviyyə: Əla
- Cinsi /K;
- Xoş xarici görünüş;
- Məsuliyyətli və işində dəqiq;
- Düzgün şifahi nitq qabiliyyəti, müştəriləri inandırmaq bacarığı;
- Danışıqlar aparmaq, təqdim etmək bacarıqları;
- Analitik düşüncə, ünsiyyət bacarıqları, çeviklik; 
- Azərbaycan dili mükəmməl, Rus və ingilis dilləri – orta.
 
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini hr@revansigorta.az  elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Tarix: 2019-04-30 15:59:45

“Rəvan Sığorta” ASC Gəncə filialı üçün satış təmsilçisi  vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
 
İş yeri – Gəncə şəhəri 
Yaş həddi – 21-35 
Təhsil – Ali 
Əlaqə nömrəsi: 012-448-33-11
İş təcrübəsi – 1 ildən yuxarı 
Email: hr@revansigorta.az 
 
İş barədə məlumat
- Könüllü sığorta növü üzrə sığorta satışı;
- Yeni müştərilərin axtarışı;
- Sığorta bazarının araşdırılması;
 -Müştərilərlə görüşlərin təşkili və sığorta təminatlarının müştərilərə izah olunması;
- Müəyyən edilmiş vaxtda və qaydada hesabatların hazırlanaraq təqdim edilməsi;
- Gündəlik görülən işlər haqqında məlumat vermək;
- İş qrafiki: Həftənin 5 günü, saat 09:00-18:00;
- Sığorta sahəsində və kredit mütəxəssisi kimi işləyənlərə üstünlük veriləcəkdir.
- Əmək haqqı 300-600 manat + bonus.
 
Namizədə tələblər
- Ali təhsilli;
- Kompüter  biliyi: MS Windows, MS Office (Excel, Word, Outlook)  Səviyyə: Əla
- Cinsi /K;
- Xoş xarici görünüş;
- Məsuliyyətli və işində dəqiq;
- Düzgün şifahi nitq qabiliyyəti, müştəriləri inandırmaq bacarığı;
- Danışıqlar aparmaq, təqdim etmək bacarıqları;
- Analitik düşüncə, ünsiyyət bacarıqları, çeviklik; 
- Azərbaycan dili mükəmməl, Rus və ingilis dilləri – orta.
 
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini hr@revansigorta.az  elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Tarix: 2019-04-30 15:58:27

“Rəvan Sığorta” ASC “Satış”Departamentinin ofis meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
 
İş yeri – Bakı şəhəri 
Yaş həddi – 21-35 
Təhsil – Ali 
Əlaqə nömrəsi: 012-448-33-11
İş təcrübəsi – 1 ildən yuxarı 
Email: hr@revansigorta.az
 
İş barədə məlumat
- Ofisə gələn müştərilərə sığorta məhsullarının satışını həyаtа kеçirmək;
- Ofisə müraciət etmiş şəxslərin müraciətinə baxmaq, prosedur qaydalara uyğun olaraq müvafiq sənədləşmə işlərini aparmaq;
- Bağlanmış sığorta müqavilələri üzrə müvafiq qeydləri “Smart Sığorta Proqramı”na qeydiyyatını aparmaq;
- Sığorta müqavilələri üzrə sığorta haqlarını ödəməyən sığortalılara Sığorta qaydalarına uyğun olaraq yazılı bildirişlər göndərmək;
- Müəyyən edilmiş vaxtda və qaydada hesabatları hazırlayır və rəhbərinə təqdim etmək;
- İş qrafiki: Həftənin 5 günü, saat 09:00-18:00;
- Əmək haqqı, 300manat
 
Namizədə tələblər
- Ali təhsilli;
- Cinsi-Qadın;
- Kompüter  biliyi: MS Windows, MS Office (Excel, Word, Outlook)  Səviyyə: Əla
- Xoş xarici görünüş;
- Məsuliyyətli və işində dəqiq;
- Düzgün şifahi nitq qabiliyyəti, müştəriləri inandırmaq bacarığı;
- Danışıqlar aparmaq, təqdim etmək bacarıqları;
- Analitik düşüncə, ünsiyyət bacarıqları, çeviklik; 
- Azərbaycan dili mükəmməl, Rus və ingilis dilləri – orta.
 
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini hr@revansigorta.az  elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Tarix: 2019-04-30 15:57:16

“Rəvan Sığorta” ASC “Sığorta Hadisələri” Departamentinin ofis meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
 
İş yeri – Bakı şəhəri 
Yaş həddi – 21-35 
Təhsil – Ali 
Əlaqə nömrəsi: 012-448-33-11
İş təcrübəsi –  
 
İş barədə məlumat
- Departamentə daxil olan ərizələri qeydiyyata alındıqdan sonra müvafiq dosyeyə əlavə etmək;
- Qeydiyyata alınmış sığorta hadisəsi haqqında ilkin məlumatları “Smart Sığorta” proqramı”na qeyd etmək;
- Sığorta hadisəsinin baş verməsi barədə sığortalanmış avtomobilə dəymiş zərərin məbləğini müəyyənləşdirmək üçün zəruri sənədləri Cəmiyyətin qiymətləndirmə və servislərlə iş üzrə menecerinə təhvil verilməsini təmin etmək və bu barədə qeydi “Smart Sığorta proqramı”na qeyd etmək;
- Servis məntəqəsindən daxil olan qüsur aktını dosyeyə əlavə etmək və bu barədə qeydi “Smart Sığorta proqramı”na işləmək
- Departamentin icraatına aid edilmiş sorğu və məktubları cavablandırmaq;
- Şirkətin fəaliyyəti dövründə ortaya çıxan digər vəzifələri yerinə yetirmək.
- İş qrafiki: Həftənin 5 günü, saat 09:00-18:00;
- Əmək haqqı, 300 manat
 
Namizədə tələblər
- Ali təhsilli;
- Cinsi-Qadın
- Kompüter  biliyi: MS Windows, MS Office (Excel, Word, Outlook)  Səviyyə: Əla
- Xoş xarici görünüş;
- Məsuliyyətli və işində dəqiq;
- Düzgün şifahi nitq qabiliyyəti
- Analitik düşüncə, ünsiyyət bacarıqları, çeviklik; 
- Azərbaycan və rus dilləri mükəmməl,  ingilis dili – orta.
 
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini hr@revansigorta.az  elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Tarix: 2019-04-29 12:47:49

“Xalq Sığorta” ASC namizədləri Ağsu, Horadiz, Saatlı, Şamaxı, Zaqatala, Şirvan regionları üzrə Satış üzrə agent vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
 
Namizəddən tələb edilənlər:
• Cinsi /K
• Yaş həddi 25-30
• Azərbaycan dili(rus, dilini bilmək arzuolunandır)                                                                
• Təcrübəli MS Office proqramlarının bilgisi
• Sürücülük vəsiqəsi (arzuolunandır)
 
Vəzifəyə dair tələblər:
• Danışıq aparmaq və müştərilərlə işləmək qabiliyyəti 
• Müştərilərin axtarışı və cəlb edilməsi 
• Ünsiyyətli, məsuliyyətli, təmkinli,komandada işləməyi bacarmaq
• Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti
• Yaşadığınız region haqqında məlumatlara malik olmaq
 
İşin təsviri:
• Müxtəlif sığorta növləri üzrə müştərilərə məsləhətlərin verilməsi
• İstənilən sığorta növü üzrə sığorta şəhadətnamələrinin tərtibi, müştəri haqqında informasiyanın məlumat bazasına daxil edilməsi
• Mövcud müştərilərlə və daxil olan müraciətlərlə aparılan işlərin  hesabatının tərtib edilməsi                                                                                                                               
• Sazişlə bağlı sənədlərin tərtibi və yığılması
 
İş şəraiti
• İş vaxtı 9.00-18.00
• bazar – istirahət günü
 
Əmək haqqı : 300 AZN
 
Xahiş olunur hazırlanmış CV formasını hr@xalqsigorta.az ünvanına göndərəsiniz.

Tarix: 2019-04-26 14:32:36

“Atəşgah” SŞ ASC namizədləri Şəbəkənin və sistemlərin idarəedilməsi şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
 
Namizədə tələblər
• Yaş: 23-30 
• Təhsil: Ali təhsil
• İş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə 1 il minimum 
• Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), Rus (əla), əlavə olaraq Ingilis dili  (arzuolunadır)
 
Şəxsi keyfiyyətlər 
• Analitik təhlil və operativlik bacarığı  
• Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi 
• Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühitinə və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı
 
Əsas vəzifə öhdəlikləri
• Əməkdaşların IT avadanlıqlar və proqram təminatı ilə əlaqədar olaraq dəstəyi, müşayiəti,      məlumatlandırılması və konsultasiyasını həyata keçirmək
• Əməkdaşlara nasazlıqların aradan qaldırılmasında operativ dəstək göstərmək, xətaları aşkarlamaq, məhdudlaşdırmaq və aradan qaldırılmaq
• “Service Desk” sistemi üzərindən istifadəçi müraciətlərinin qəbulu, işlənilməsi və müraciətlərin  həll prosesinə nəzarəti həyata keçirmək
• Şirkət təlabatlarının maksimal dərəcədə ödənilməsi üçün zəruri olan proqram təminatının seçilməsində kömək göstərmək
• Rəhbərlik tərəfindən təsdiqlənmiş proqram və proqram vasitələrinin qurulması/sazlanması üzrə işləri aparmaq
• Əməkdaşlar üçün iş yerlərinin yaradılmasını və yerdəyişmələri həyata keçirmək
• Şirkətə məxsus stasionar kompyuter, noutbuk və android/IOS platformalı qurğuları sazlamaq, kompyuter və çap maşınlarında nasazlıqları aşkar etmək və aradan qaldırmaq
• Lisenziyalı proqram təminatının qeydiyyatını aparmaq
• Əməkdaşların IT sahəsinə aid ümumi suallarını cavablandırmaq
• Birbaşa rəhbərlərin verdiyi xidməti tapşırıqları, göstərişləri  keyfiyyətli və vaxtında yerinə yetirmək.
 
İş şərtləri
• Əmək müqaviləsi bağlanılır
• İş vaxtı 09:00 - 18:00
• İş günü 5/2  (şənbə və bazar günləri, dövlət bayramları və milli hüzn günü qeyri-iş günləridir)
• Əmək haqqı ilk 3 ay sınaq müddətində 500 AZN
• Sınaq müddətindən sonra 600 AZN
 
Məlumatlandırıcı qeydlər
• Zəhmət olmasa, CV formanızı göndərmədən öncə iş elanı ilə ətraflı tanış olun
• CV formanızın Word və yaxud PDF formatında hazırlanması məqsədə uyğundur
• CV formasında əsas məlumatları lokanik və aydın qeyd edin
• Unutmayın ki, namizədliyinizin baxılmasında, CV formanız mühüm rol oynayır. Xahiş edirik nəzərə alın ki, CV forması Sizin ilkin təqdimatınızı həyata keçirən bir müraciət vasitəsidir
• İlkin mərhələ üçün CV formasından əlavə digər sənədlərinizin surətinin göndərilməsinə ehtiyac yoxdur
• Məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını mütləq qeyd edin
• CV forması göndərmədən öncə vakansiya üçün vacib dəyərləndiriləcək şəxsi keyfiyyətlərlə tanış olun və müsahibə zamanı bu keyfiyyətləri nümayiş etdirə biləcəyinizə əmin olun
• İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq
 
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini (şəkilsiz CV’lərə baxılmayacaq) recruiting@ateshgah.com - mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Şəbəkənin və sistemlərin idarəedilməsi şöbəsinin mütəxəssisi”qeyd etmələri xahiş olunur.

Tarix: 2019-04-26 14:31:10

“Atəşgah” SŞ ASC namizədləri Korporativ satış şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
 
Namizədə tələblər
• Yaş: 23-35 
• Təhsil: Ali
• İş təcrübəsi: Müştəri xidmətləri, satış sahəsində (həmçinin sığorta və ya bank sahəsində) olanlara üstünlük verilir
• Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), əlavə olaraq Rus (əla) mütləqdir ,İngilis dili (arzuolunandır)
 
Şəxsi keyfiyyətlər 
• Müxtəlif düşüncə və dünya görüşünə malik olan insanlarla ünsiyyət qurmaq bacarığı
• Fikrini dəqiq, lokanik və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı
• Ünsiyyət tərzi ilə insanları cəlb etmə və inandırmaq bacarığı
• Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi
• Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühitinə və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı
 
Əsas vəzifə öhdəlikləri
• Potensial korporativ müştərilərin axtarışını həyata keçirmək və onlarla görüşlər keçirmək;
• Müştərilərin tələblərini nəzərə alaraq, uyğun sığorta məhsulunu təklif etmək;
• Sığorta qaydaları haqqında müştərinin dəqiq məlumat almasında ona köməklik göstərmək;
• Sığorta məhsullarının satışı üzrə müəyyən olunan planı yerinə yetirmək;
• Yeni və mövcud müştərilər üzrə məlumat bazasını aparmaq;
• İşlədiyi şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı bilavasitə öz rəhbərinin xidməti tapşırıqlarını yerinə yetirmək.
 
İş şərtləri
• Əmək müqaviləsi bağlanılır
• İş vaxtı 09:00 - 18:00
• İş günü 5/2  (şənbə və bazar günləri, dövlət bayramları və milli hüzn günü qeyri-iş günləridir)
• Şirkət tərəfindən korporativ nömrə və danışıq vaxtı verilir
• Şirkət tərəfindən görüşlər üçün sürücü və avtomobil təqdim olunur
• Sabit əmək haqqı sınaq müddətində 400 AZN
• Sınaq müddətindən sonra 500 AZN + rüblük motivasiya
 
Məlumatlandırıcı qeydlər
• Zəhmət olmasa, CV formanızı göndərmədən öncə iş elanı ilə ətraflı tanış olun
• CV formanızın Word və yaxud PDF formatında hazırlanması məqsədə uyğundur
• CV formasında əsas məlumatları lokanik və aydın qeyd edin
• Unutmayın ki, namizədliyinizin baxılmasında, CV formanız mühüm rol oynayır. Bu səbəbdən xahiş edirik nəzərə alasınız ki, CV forması Sizin ilkin təqdimatınızı edən bir müraciət vasitəsidir
• İlkin mərhələ üçün CV formasından əlavə digər sənədlərinizin sürətinin göndərilməsinə ehtiyac yoxdur
• Məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını mütləq qeyd edin
• CV forması göndərmədən öncə vakansiya üçün vacib dəyərləndiriləcək şəxsi keyfiyyətlərlə tanış olun və müsahibə zamanı bu keyfiyyətləri nümayiş etdirə biləcəyinizə əmin olun
• İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq
 
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini (şəkilsiz  CV’lərə baxılmayacaq) zarina.gurbanova@ateshgah.com -mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Korporativ satış şöbəsinin mütəxəssisi” qeyd etmələri xahiş olunur.
 

Tarix: 2019-04-26 14:29:33

“Atəşgah” SŞ ASC namizədləri Tibbi yardımın təşkili şöbəsinin mütəxəssisi (Həkim – koordinator) vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
 
Namizədə tələblər
• Yaş: 23-35 
• Cinsi: fərq etməz
• Təhsil: Ali, tibb təhsili mütləqdir (təhsil alan tələbələr və rezidenturada işləyən namizədlər də müraciət edə bilər
• İş təcrübəsi: vacib deyil 
• Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), Rus (əla),İngilis dili (arzuolunandır)
 
Əsas vəzifə öhdəlikləri
• Daxil olan zənglərin cavablandırılması
• Sığortalı müştərilərə telefonla konsultasiyanın verilməsi
• Sığortalı müştərilər üçün tibbi yardımın təşkili
• Tibbi və sığorta sənədləşdirilməsinin aparılması
 
İş şərtləri
• Əmək müqaviləsi bağlanılır
• İş vaxtı: qrafiklə 
• Səhər növbəsi operatoru, həftə ərzində 5 iş günü –əmək haqqı müsahibə əsasında bildiriləcək
• Gecə növbəsi operatoru, ay ərzində 8 - 10 iş günü –  əmək haqqı müsahibə əsasında bildiriləcək
 
Məlumatlandırıcı qeydlər
• Zəhmət olmasa, CV formanızı göndərmədən öncə iş elanı ilə ətraflı tanış olun
• CV formanızın Word və yaxud PDF formatında hazırlanması məqsədə uyğundur
• İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq
• Məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını MÜTLƏQ qeyd edin

 
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini zarina.gurbanova@ateshgah.com -mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Tibbi yardımın təşkili şöbəsinin mütəxəssisi” qeyd etmələri xahiş olunur.

Tarix: 2019-04-25 12:20:48

“PAŞA Həyat Sığorta” ASC namizədləri Müştəri xidmətləri şöbəsinin kiçik mütəxəssisi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
 
Struktur bölmə: Müştəri xidmətləri şöbəsi 
Vəzifə: Müştəri xidmətləri şöbəsinin kiçik mütəxəssisi 
Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq 
Tələb olunan işçi sayı: 1 (bir) 
İş saatları (iş rejimi): 09:00 – 18:00 

Vəzifə Öhdəlikləri: 
1. Fərdi və korporativ müştəriləri ilə müqavilələrin/əlavələrin/hesab fakturaların hazırlanması və yenilənməsini təmin etmək; 
2. Daxil olan ərizələri yoxlamaq və sistemə daxil etmək; 
3. Şöbənin ümumi fəaliyyətinin dəstəklənməsi məqsədilə köməkçi funksiyaları yerinə yetirmək; 
4. Müştərilər tərəfindən daxil olmuş sığorta xidməti ilə əlaqəli sorğulara operativ cavab verilməsini təmin etmək; 
5. Satışdan sonra xidmətin həyata keçirilməsini təmin etmək. 
6. Birbaşa rəhbərinin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi 

Namizədə olan tələblər
İş təcrübəsi: Tələb olunmur . 
Təhsili/ixtisası: Ali- istənilən ixtisas üzrə bakalavr təhsili tələb olunur 
Dil bilikləri: Azərbaycan dili:əla , Rus dili:əla , İngilis dili:orta 
Üstünlüklər: Sığorta sahəsində təcrübənin olması üstünlükdür 
Kompüter bilikləri: MS Office (xüsusilə MS Excel-i yaxşı səviyyədə bilməlidir) 
Fərdi keyfiyyət tələbləri: Nəticəyə əsaslanma, inam yaratma, komanda işi və əməkdaşlıq, müştəri yönümlülük, ünsiyyət qurma, münasibət yaratma 

İmtiyazlar 
Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası

Namizədlər https://pasha-life.az/about?lang=az#career keçidindən istifadə edərək Müştəri xidmətləri şöbəsinin kiçik mütəxəssisi vakansiyasının təsviri forması ilə tanış olub, səhifənin sonunda yerləşən “Müraciət et” bölməsindən istifadə etməklə elektron qaydada müraciət etməlidirlər.

Tarix: 2019-04-25 12:13:48

“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Aktuar xidmətində məlumat analitiki vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
 
Vəzifə və Öhdəliklər:
• Faydalı məlumat mənbələrinin müəyyənləşdirilməsi, məlumatların toplanması, işlənməsi və təhlil edilməsi;
• Strukturlu və struktursuz məlumat toplusunun emalının həyata keçirilməsi;
• Trendlər, oxşarlıqlar və uyğunluqların müəyyən olunması üçün böyük məlumat toplusunun işlənilməsi;
• Prediktiv modellər və maşın öyrənməsi alqoritmlərinin qurulması;
• “Data visualization” üsullarından istifadə edərək məlumatların təqdim edilməsi;
• Biznes problemləri üçün həllərin hazırlanması;
• İT, marketinq və satış komandaları ilə sıx əməkdaşlığının qurulması.
 
BİLİKLƏR:
• Riyazi, informatika və ya iqtisadi təhsil;
• Statistik təhlil üsulları biliyi;
• Dil bilikləri: əla səviyyədə Azərbaycan dili, yaxşı səviyyədə rus və ingilis dili biliyi;
• Kompüter bilikləri: MS Office üzrə qabaqcıl istifadə;
• SQL , R Studio və Python proqramlarından istifadə.
 
TƏCRÜBƏ:
• “Data mining” və “data science” kimi istiqamətlər üzrə müvafiq təcrübə arzu olunandır
• BI alətlərindən istifadə təcrübəsi arzu olunandır.
 
BACARIQLAR:
• Məsuliyyətlilik;
• Yüksək ünsiyyət və təqdimetmə bacarığı;
• Analitik düşüncə qabiliyyəti və işgüzarlıq;
• Təşəbbüskarlıq;
• Güclü riyazi biliklər (məsələn: statistika, ehtimal nəzəriyyəsi);
• Problem həll etmə bacarıqları;
 
Son müraciət tarixi: 25 may, 2019.
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.

Tarix: 2019-04-17 17:12:17

“A-Qroup” Sığorta Şirkəti ASC namizədləri Sığorta Agenti vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
 
Tələblər:
1. Ali təhsil.
2. Sığorta sektorunda azı 2 il iş təcrübəsi.
3. Kompyuter proqramlarının sərbəst biliyi, Rus və İngilis dillərinin biliyi arzuolunandır.
 
Vəzifə öhdəlikləri:
1. Potensial müştərilərə şirkətin ümumi növlər üzrə sığorta məhsullarını təqdim edir.
2. Müştərilərlə sığorta müqavilələri bağlayır.
3. Könüllü sığorta növləri üzrə sığorta satışını həyata keçirir və satış planını yerinə yetirir.
4. Şirkət daxili normativ aktların tələblərinin yerinə yetirilməsini təmin edir.
5. Aylıq hesabatları Şirkət rəhbərliyinə təqdim edir.
 
Müraciətlərin omixaylichenko@a-group.az elektron ünvanına “Sığorta Agenti”mövzusu ilə göndərilməsi xahiş olunur.

Tarix: 2019-04-16 11:47:28

“A-Qroup” Sığorta Şirkəti ASC namizədləri Satış üzrə Mütəxəssis (Ümumi Sığorta şöbəsi) vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
 
Tələblər:
  1.        Ali təhsil.
  2.        Sığorta sektorunda azı 2 il iş təcrübəsi.
  3.        Kompyuter proqramlarının, Azərbaycan, Rus dillərinin sərbəst biliyi, İngilis dilinin biliyi arzuolunandır.  
Vəzifə öhdəlikləri:
  1.          Könüllü sığorta növləri üzrə sığorta satışını həyata keçirir və satış planını yerinə yetirir.
  2.          Öz agent qrupunun formalaşması məqsədi ilə agentləri axtarır və cəlb edir.
  3.          Agentlər ilə birgə potensial müştərilərlə görüşlər keçirir.
  4.          Şirkət daxili normativ aktların tələblərinin yerinə yetirilməsini təmin edir.
  5.          Departamentin fəaliyyəti ilə bağlı üstün rəhbərlik tərəfindən həvalə olunmuş digər əmək öhdəlikləri yerinə yetirir. 
Əmək şəraitləri:
  1.          AR Əmək Məcəlləsi ilə uyğun olaraq rəsmiləşdirmə;
  2.          Karyera imkanları;
  3.          İş rejimi: I-V, 9:00-dan 18:00-dək;
  4.          Əmək haqqı müsahibə nəticəsində təyin oluncaq.
Müraciətlərin omixaylichenko@a-group.az elektron ünvanına “Satış üzrə Mütəxəssis (Ümumi Sığorta Şöbəsi)”mövzusu ilə göndərilməsi xahiş olunur.

Tarix: 2019-04-15 13:00:16

"Günay Sığorta" ASC Korporativ satış üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə işçi axtarır
 
Namizədə tələblər:
∙ Müştəriyönümlü, gülərüz, məsuliyyətli, sərbəst , özünə inamlı , yüksək maddi gəlir əldə etmək istəyən
∙ Yaş: 20-40
∙ Cins: Fərq etməz
∙ Təhsil: Ali və ya orta ixtisas
∙ Dil bilikləri: Azərbaycan dilində sərbəst danışıq (rus dilini bilmək arzu olunandır)
 
Əsas vəzifə öhdəlikləri və iş barədə məlumat:
∙ Yeni korporativ müştəriləri cəlb etmək
∙ Mövcud Korporativ müştərilərlə əlaqələri möhkəmləndirmək
∙ Korporativ satış planını yerinə yetirmək
 
Namizədlərdən xahiş olunur ki, mövzu başlığına vəzifənin adını tam yazmaqla CV və video CV-ni hr@gunaysigorta.az ünvanına göndərsinlər.

Tarix: 2019-04-15 12:58:03

"Günay Sığorta" ASC Satış üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə işçi axtarır
 
Namizədə tələblər:
∙ Müştəriyönümlü, gülərüz, məsuliyyətli, sərbəst , özünə inamlı , yüksək maddi gəlir əldə etmək istəyən
∙ Yaş: 25-35
∙ Cins: Kişi
∙ Təhsil: Ali və ya orta ixtisas
∙ Dil bilikləri: Azərbaycan dilində sərbəst danışıq (rus dilini bilmək arzu olunandır)
 
Əsas vəzifə öhdəlikləri və iş barədə məlumat:
∙ Yeni müştərilərin tapılması 
∙ Sığorta məhsullarının satışı
 
Namizədlərdən xahiş olunur ki, mövzu başlığına vəzifənin adını tam yazmaqla CV və video CV-ni office@gunaysigorta.az ünvanına göndərsinlər.

Tarix: 2019-04-15 12:56:32

"Günay Sığorta" ASC Zəng mərkəzi üçün operator vəzifəsi üzrə işçi axtarır
 
Namizədə tələblər:
∙ Müştəriyönümlü, gülərüz, məsuliyyətli, sərbəst , özünə inamlı , yüksək maddi gəlir əldə etmək istəyən
∙ Yaş: 20-35
∙ Cins: Qadın
∙ Təhsil: Ali və ya orta ixtisas
∙ Dil bilikləri: Azərbaycan dilində sərbəst danışıq (rus dilini bilmək arzu olunandır)
∙ Komputer bilikləri : Ofis proqramları(Word, Excel)
 
Əsas vəzifə öhdəlikləri və iş barədə məlumat:
∙ Yeni müştərilərin tapılması 
∙ Müştərilərlə yüksək səviyyəli münasibətlərin qurulması
∙ Gördüyü işlər barədə gündəlik hesabatların hazırlanması
∙ Şirkət məhsullarının müştərilərə təqdim edilməsi
 
Namizədlərdən xahiş olunur ki, mövzu başlığına vəzifənin adını tam yazmaqla CV və video CV-ni office@gunaysigorta.az ünvanına göndərsinlər.

Tarix: 2019-04-15 12:53:38

"Günay Sığorta" ASC Məlumat mərkəzi şöbəsinə mütəxəssis (Call Center operator) vəzifəsi üzrə işçi axtarır

Namizədə tələblər:
∙ Yaş: 20-35
∙ Cins: Qadın
∙ Təhsil: Ali 
∙ Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq (ingilis dilini bilmək arzu olunandır)
∙ Kompüter bilikləri : Ofis proqramları(Word, Excel)
 
Əsas vəzifə öhdəlikləri və iş barədə məlumat:
∙ Məlumat Mərkəzinə daxil olan zəngləri qəbul etmək, qeydiyyatını aparmaq və cavablandırmaq; 
∙ Şirkətin ən son yenilikləri və kampaniyaları haqqında məlumat vermək; 
∙ Müştərinin təklif və iradlarını qəbul edərək lazımi strukturlara yönəltmək.
 
İş qrafiki: 09:00-dan 18:00-dək
Əmək haqqı: 300-400 AZN

Namizədlərdən xahiş olunur ki, mövzu başlığına vəzifənin adını tam yazmaqla CV və video CV-ni office@gunaysigorta.az ünvanına göndərsinlər.

Tarix: 2019-04-15 12:12:41

Azərbaycan Respublikası Dövlət Sığorta Şirkəti satış mütəxəssisi vəzifəsinə işi axtarır
 
Namizədə tələblər:
• 20 – 35 yaş arası xanımlar və bəylər;
• Ən azı orta təhsilli olmalı;
• Yüksək ünsiyyət qurma və inandırma bacarığı olmalı;
• Özünüifadə etmə qabiliyyəti yüksək olmalı;
• Müştəri və satış fokuslu olmalı;
• Məsuliyyətli və kollektivdə işləmə bacarığı olmalı;
• MS Office proqramları üzrə biliklərin olması üstünlükdür.
 
İş haqqında məlumat:
o Potensial müştərilərin müəyyənləşdirilməsi və cəlb edilməsi;
o Yeni müqavilələrin bağlanılmasını təmin etməli;
o Tələblərə uyğun olaraq lazımi sənədləri tərtib etməli;
o Verilən tapşırıqları vaxtında və düzgün yerinə yetirməli;
o Rəhbərliyə görülən işlər barədə vaxtı-vaxtında hesabat verməli;
o Satışın artırılması və işin sadələşdirilməsi istiqamətində təkliflər hazırlamalı.
 
İş şərtləri:
İş qrafiki: Həftə içi 5 gün, 10:00 - 19.00. İstirahət günlər: Şənbə və bazar.
Əmək haqqı: Müsahibə zamanı məlumat veriləcəkdir.
 
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini mövzu hissəsində “Satış mütəxəssisi” qeyd edərək  toghrul.abdulsalamli@azersigorta-az.com elektron ünvanına göndərə bilərlər.

Tarix: 2019-04-15 12:10:11

“Rəvan Sığorta” ASC satış təmsilçisi  vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
 
İş yeri – Bakı şəhəri 
Yaş həddi – 21-35  
Təhsil – Ali 
İş təcrübəsi – 1 ildən yuxarı 
Email: hr@revansigorta.az
Əlaqə nömrəsi: 012-448-33-11
 
İş barədə məlumat
- Könüllü sığorta növü üzrə sığorta satışı;
- Yeni müştərilərin axtarışı;
- Sığorta bazarının araşdırılması;
- Müştərilərlə görüşlərin təşkili və sığorta təminatlarının müştərilərə izah olunması;
- Müəyyən edilmiş vaxtda və qaydada hesabatların hazırlanaraq təqdim edilməsi;
- Gündəlik görülən işlər haqqında məlumat vermək;
- İş qrafiki: Həftənin 5 günü, saat 09:00-18:00;
- Sığorta sahəsində və kredit mütəxəssisi kimi işləyənlərə üstünlük veriləcəkdir.
 
Namizədə tələblər
- Cinsi /K
- Xoş xarici görünüş;
- Məsuliyyətli və işində dəqiq;
- Düzgün şifahi nitq qabiliyyəti; 
- Müştəriləri inandırmaq bacarığı;
- Danışıqlar aparmaq, təqdim etmək bacarıqları;
- Analitik düşüncə, ünsiyyət bacarıqları, çeviklik; 
- Azərbaycan dili mükəmməl, Rus və ingilis dilləri – orta.
 
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini  hr@revansigorta.az  elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Tarix: 2019-04-15 12:09:05

“Odlar Yurdu” Sığorta Brokeri MMC namizədləri Sığorta satışı üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə gənc və kreativ komandanın üzvü olmağa dəvət edir:
 
Namizədə tələblər:
• Yaş: 20 - 45
• Cinsi: Qadın
• Təhsil: Natamam Ali və Ali
• İş təcrübəsi: arzuolunandır (Sığorta, telemarketinq, telesatış sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək)
• Dil bilikləri: Azərbaycan (əla) Rus dili (arzuolunandır)
• Kompyuter bilikləri: MS Office yaxşı səviyyədə bilməsi
 
Şəxsi keyfiyyətlər (müsahibə zamanı dəyərləndiriləcək vacib keyfiyyətlər):
• Ünsiyyət qurmaq bacarığı
• Yüksək nitq mədəniyyəti
• Yüksək təqdimat bacarığı
• Stressə davamlılıq və münaqişələri həll etmə bacarığı
 
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
• Telefon vasitəsilə sığorta məhsullarının satışı
• On-layn alış və sorğuların cavablanması və monitorinqi
• Marketinq araşdırmaları məqsədilə zənglərin edilməsi
 
İş şərtləri:
• Əmək müqaviləsi bağlanılır
• İş vaxtı 09:30 - 18:30
• 300 AZN sabit əmək haqqı + bonuslar
• Ünvan: Xətai r-nu, Nobel pr. 15, Azure Biznes Mərkəzinin 23-cü mərtəbəsi, 159 otaq
 
Zəhmət olmasa, CV formanızı göndərmədən öncə iş elanı ilə ətraflı tanış olun. CV-də qeyd olunan əlaqə nömrəniz aktiv olmalıdır.
Məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını mütləq qeyd edin. Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini info@oys.az mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Sığorta satışı üzrə mütəxəssis” qeyd etmələri xahiş olunur.
Son müraciət tarixi: müddətsiz

Tarix: 2019-04-15 12:07:36

"Xalq Sığorta" ASC Proqramlaşdırma şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə işçi axtarır
 
İş qrafiki: 09:00 - 18:00 / Bazar ertəsi - Cümə
İş yeri: Bakı
 
Namizədə dair tələblər:
• Ali texniki təhsil ;
• Azərbaycan və rus dilini mükəmməl bilməlidir, İngilis dili (texniki) səviyyədə;
• Müvafiq sahədə  minumum 1 il iş təcrübəsi(Sığorta sahəsi üzrə arzuolunandır);
• T-SQL bilikləri, mürəkkəb sorğuları tərtib etmək və optimallaşdırmaq bacarığı;
• MS SQL Server ilə işləmək bacarığı;
• Komandada işləmək bacarığı və məsuliyyətlilik.
 
Vəzifə öhdəlikləri:
• Bank/Sığorta tətbiqi proqramlarında icra edilmiş dəyişikliklərin və əlavələrin sənədləşdirilməsinin hazırlanması;
• Biznes vahidləri üzrə istifadəçilərin tələblərini toplamaq üçün layihələrlə bağlı müzakirələr;
• Funksional işlərin test edilməsi;
• Digər İT və biznes bölmələri ilə birgə fəaliyyət.
• Mürəkkəb sorğuları tərtib etmək və optimallaşdırmaq ;
• T-SQL sorğularının təkmilləşdirilməsi və optimallaşdırılması;
• Verilənlər bazasının təhlükəsizliyinin, stabilliyinin və performansının qorunması;
• Proqram Təlimatlarının hazırlanması;
• Hesabatlıq üçün yüksək performanslı sorğuların yazılması;
 
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını (Proqramlaşdırma şöbəsinin mütəxəssisi) qeyd edərək,  hr@xalqsigorta.az  elektron ünvanına göndərilməsi xahiş olunur.

Tarix: 2019-04-15 11:52:39

"Atəşgah Sığorta" ASC telemarketinq xidmətinin satış üzrə meneceri vəzifəsinə işçi axtarır
 
Namizədə tələblər:
  • Yaş: 21-30
  • Təhsil: Ali
  • Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), Rus dili(əla), ingilis dili (arzuolunan)
  • Kompyuter bilikləri: MS Office yaxşı səviyyədə bilməsi                                                                                               
Şəxsi keyfiyyətlər:
  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı
  • Yüksək nitq mədəniyyəti
  • Yüksək təqdimat bacarığı
  • Stressə davamlılıq və münaqişələri həll etmə bacarığı  
  • Yüksək səviyyədə nitq qabiliyyəti, özünütəqdimat bacarığı
  • Səlis, aydın, əmin danışıq tərzi
  • Satış bacarığı, təqdimat qabiliyyəti
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
  • Telefon vasitəsilə sığorta məhsullarının satışı
  • On-layn alış və sorğuların cavablanması və monitorinqi
  • Marketinq araşdırmaları məqsədi ilə zənglərin edilməsi
İş şərtləri:
  • Əmək müqaviləsi bağlanılır
  • İş vaxtı 10:00 - 18:00
  • Sabit əmək haqqı 350-400 AZN + aylıq motivasiya
 
Məlumatlandırıcı qeydlər:
  • CV formanızın Word və yaxud PDF formatında hazırlanması məqsədə uyğundur
  • CV formasında əsas məlumatları lokanik və aydın qeyd edin
  • Unutmayın ki, namizədliyinizin baxılmasında, CV formanız mühüm rol oynayır. Bu səbəbdən xahiş edirik nəzərə alasınız ki, CV forması Sizin ilkin təqdimatınızı edən bir müraciət vasitəsidir
  • İlkin mərhələ üçün CV formasından əlavə digər sənədlərinizin sürətinin göndərilməsinə ehtiyac yoxdur
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini recruiting@ateshgah.com - mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Telemarketinq xidmətinin satış üzrə meneceri   ” qeyd etmələri xahiş olunur.

Tarix: 2019-04-15 11:48:34

"Atəşgah Sığorta" ASC hüquqşünas vəzifəsinə işçi axtarır

Namizədə tələblər

  • Bəy namizədlər
  • Yaş: 24-45
  • Təhsil: Ali hüquq təhsili mütləqdir.
  • İş təcrübəsi: minimum 3 il.
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), Rus dili(əla)

Əsas vəzifə öhdəlikləri

  • Şöbənin hesabatlarının hazırlanmasında birbaşa rəhbərə köməklik göstərmək:(işlərin hazırlanıb və məhkəməyə göndərilməsi,iddia və digər ərizələrin hazırlanması, şirkətə qarşı verilən iddialar üzrə etirazların,çıxarılmış məhkəmə qərarları üzrə şikayətlərin verilməsi.)
  • Ödəniş etməyən cavabdehlərin işlərini məhkəməyə təqdim etmək üçün iddia ərizələri hazırlamaq və məhkəməyə təqdim etmək
  • Hüquqi rəylərin hazırlanması: (Müvafiq məlumat bazası yaratmaq - Şirkətdaxili sənədlərin hüquqi baxımdan yoxlanılması, hüquqi rəy verilməsi, zərurət yarandıqda dəyişdirilməsi barədə təkliflərin hazırlanması - AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə)
  • Mülki, mülki prosessual, inzibati xətalar,Əmək məcəlləsi, inzibati prosessual,  icbari sığorta haqqında, sığorta fəaliyyəti haqqında, icra haqqında və müvafiq qanunvericilik aktları barədə biliklər tələb olunur.
  • Məhkəmə prosesində şirkəti nümayəndə olaraq təmsil etmək: (Borclulara qarşı məhkəmə iddiası qaldırmaq və qanunun tələblərinə uyğun olaraq borcların alınmasında birbaşa iştirak etmək , məhkəmədə iddialarla bağlı qərarların icrasının təmin edilməsi ilə bağlı müvafiq tədbirlər görmək ,məhkəmə qərarlarının vaxtında almaq və aidiyyatı üzrə təqdim etmək,borclularla əlaqə yaratmaq və danışıqlar aparmaq)   

İş şərtləri

  • Əmək müqaviləsi bağlanılır
  • İş vaxtı : həftə içi 5 gün / 09:00-dan 18:00 dək.
  • Əmək haqqı müsahibə əsasında bildiriləcək.

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini recruiting@ateshgah.com  -mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Hüquqşünas  ” qeyd etmələri xahiş olunur.

Tarix: 2019-04-12 19:26:43

"PASHA Life" Korporativ sığorta şöbəsinin müştəri meneceri vəzifəsinə işçi axtarır
 
Struktur bölmə: Satış departamenti,Korporativ sığorta şöbəsi 
Vəzifə: Korporativ sığorta şöbəsinin müştəri meneceri 
Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq 
Tələb olunan işçi sayı: 1 (bir) 
İş saatları (iş rejimi): 09:00 – 18:00 

Vəzifə Öhdəlikləri: 
1. Cəmiyyətin gəlir büdcəsi ilə müəyyən olunmuş korporativ satış planı üzrə sığorta haqlarının yığılmasını təmin etmək; 
2. Cəmiyyətə yeni korporativ müştərilərin cəlb olunmasını həyata keçirmək; 
3. Mövcud korporativ müştərilərlə əlaqələri genişləndirmək və uzunmüddətli əməkdaşlıq qurulmasına çalışmaq. 
4. Mövcud korporativ müştərilərlə sığorta müqavilələrinin yenilənməsini həyata keçirmək; 
5. Debitorların ödənilməsini təmin etmək; 
6. Cəmiyyətin mənafelərinin yüksək səviyyədə təmsil olunması üçün çalışmaq, öz vəzifələrini vaxtında, bacarıqla və lazımınca yerinə yetirmək 
7. Cəmiyyətin müvafiq strukturlarına tələb olunan formada Şöbənin hesabatlarını təqdim etmək. 

Namizədə olan tələblər
İş təcrübəsi: Tələb olunmur. 
Təhsili/ixtisası: İstənilən ixtisas üzrə ali təhsil tələb olunur 
Dil bilikləri: Azərbaycan dili:əla , Rus dili:əla , İngilis dili:orta 
Üstünlüklər: Sahə üzrə təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir 
Kompüter bilikləri: MS Office 
Fərdi keyfiyyət tələbləri: Nəticəyə əsaslanma, inam yaratma, komanda işi və əməkdaşlıq, müştəri yönümlülük, təsir göstərmə, münasibət yaratma 

İmtiyazlar 
Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası

Vakansiya üçün müraciət qaydası : 
Namizədlər https://www.pasha-life.az/CandidateApplication?lang=az&vid=QEplZnIey%2fBLiy955it4lQ%3d%3d keçidinə daxil olmaqla elektron qaydada müraciət etməlidirlər.

Tarix: 2019-04-12 19:23:08

"PASHA Life" Telesatış şöbəsinin kiçik mütəxəssisi vəzifəsinə işçi axtarır
 
Struktur bölmə: Satış kanalları və marketinq departamenti,Telesatış şöbəsi 
Vəzifə: Telesatış şöbəsinin kiçik mütəxəssisi 
Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq 
Tələb olunan işçi sayı: 1 (bir) 
İş saatları (iş rejimi): 09:00 – 18:00 

Vəzifə Öhdəlikləri: 
1. Müştərilərə çıxış zənglərinin edilməsi və məhsulun prezentasiyası; 
2. Təqdim olunmuş skriptlərə uyğun danışığın aparılması; 
3. Potensial müştərilərlə görüşün planlaşdırılması; 
4. Şəxsi kabinet barədə ilkin məlumatın təqdim olunması; 
5. Çarpaz satışların həyata keçirilməsi; 
6. Müştəri kontaktlarının yüksək konversiya faizinin əldə olunması; 
7. Müştəri bazasının genişləndirilməsi; 
8. Zənglərin nəticələrinin qeydiyyata alınması. 

Namizədə olan tələblər
İş təcrübəsi: Tələb olunmur . 
Təhsili/ixtisası: İstənilən ixtisas üzrə ali təhsil tələb olunur 
Dil bilikləri: Azərbaycan dili:əla , Rus dili:əla , İngilis dili:orta 
Kompüter bilikləri: MS Office 
Fərdi keyfiyyət tələbləri: Nəticəyə əsaslanma, inam yaratma, komanda işi və əməkdaşlıq, müştəri yönümlülük, təsir göstərmə, münasibət yaratma. 

İmtiyazlar 
Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası

Vakansiya üçün müraciət qaydası :
Namizədlər https://www.pasha-life.az/CandidateApplication?lang=az&vid=QEplZnIey%2fBLiy955it4lQ%3d%3d keçidinə daxil olmaqla elektron qaydada müraciət etməlidirlər.